Posted in Երրորդ ուսումնականի շրջանի ամփոփում, Մայրենի, Մայրենի հաշվետվություն

Երրորդ ուսումնականի շրջանի ամփոփում ․ մայրենի

Ողջույն․․․
Ես Հարությունյան Արփին եմ։ Ես սովորում եմ “Մխիթար Սեբաստացի” Կրթահամալիրի Հարավային դպրոցի 4.3 դասարանում։ Ավարտում եմ 4-րդ դասարանը։ Եվ հիմա ես կպատմեմ, թե ինչ եմ սովորել այս ընթացքում։ Ես այս ընթացքում սովորել եմ շատ լավ պատմել, հետաքրքիր շարադրություններ գրել։ Սիրով ընթերցել, արագ  բանաստեղծություններ սովորել, առակներ անգիր սովորել, նաև սկսել եմ շատ մեծ հետքրքրությամբ թեստային աշխատանքներ կատարել։ Հետաքրքրվել եմ Ջ․ Ռոդարիի հեքիաթներով, ընթերցել եմ Հանս Քրիստիան Անդերսենը հեքիաթներից։ Ես ձեռք եմ բերել նոր ընկերներ և նոր ուսուցիչներ։ Ես կարողացել եմ համակարգիչով լավ աշխատել։ Սովորել եմ գործել։ Գեղեցիկ նկարել։Ես գնացել եմ գերարվեստական գիմնասիտկայի մրցումներին։ Գնացել եմ Մատենադարան։ Եվ ես սովորել եմ “Հիշողությունը“, “ԻՄ ԵՐԳԸ”, “Ամենից լավ գարունը“, “Համերգը” արտասանությունները։ Նաև սովորել եմ ” Առյուծը,«Երկիր, որտեղ ոչ մի սուր բան չկա» Ջ․ Ռոդարի,Փոխեցին գլուխները“, “Հասած երկինքը“, “Մայր ծիծեռնակ” Հեքիաթները։

Մայրենին իմ սիրելի դասերից մեկն է։



Առյուծ

Մայրենի ստուգատես։ 4րդ դասարան

«Երկիր, որտեղ ոչ մի սուր բան չկա» Ջ․ Ռոդարի

Ջանի Ռոդարի։ «Երկիր, որտեղ կծու ոչինչ չկա»

Փոխեցին գլուխներ

Հասած երկինքը

Հիշողություն

Գիտե՞ք, որ գարուն է

Մայր ծիծեռնակ

ԻՄ ԵՐԳԸ

Ամենից լավ գարունը

Համերգ

Ավետիս

Ճամբհորդություն

Շնորավորհանքներ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *