Posted in Մայրենի 5րդ

հինգերորդ դասարան ելք ստուգատես

Մասնակիցներ՝ 5-րդ դասարանի սովորողներ

ժամկետ՝ մայիսի 1-10

Նպատակ՝ ամփոփել մայրենիից ձեռք բերված գիտելիքները, հիմտութունները

5-րդ դասարանի սովորողը պետք է կարողանա

  • գրական հայերենով ազատ գրավոր և բանավոր հաղորդակցվել
  • գեղարվեստական և տեղեկատվական պարզ տեքստերը կարդալ, հասկանալ, վերարտադրել
  • տեքստի հիմնական գաղափարը ձևակերպել
  • համացանցի տեղեկատվական բազայից օգտվել
  • իր անհատական բլոգը սպասարկել

Ստուգատեսի բավանդակային ուղղությունները

Բլոգային աշխատանք

Ուսումնասիրել բլոգի արտաքին տեսքը, կարծիք գրել դրա մասին։
Դա շատ գեղեցիկ բլոգ է, ինձ շատ դուր եկավ, այդ բլոգի և արտաքինը, դաշտ հարմարավետ է:

Արդյունքներ՝ 

Ուսումնառության 5 տարիներ

  • Ո՞ր դասարանից ես հաճախում Հարավային դպրոց-պարտեզ։ Եթե այլ դպրոցից ես եկել, նշիր դպրոցը։
    ես հաճախում եմ Հարավային դպրոց-պարտեզ, դեռ պառտեզից։
  • Դպրոց-պարտեզում քո ուսումնառության ողջ շրջանում ի՞նչն ես ամենից շատ կարևորում, ի՞նչը կամ ո՞ւմ երբեք չեք մոռանա, ինչո՞ւ:
    Ես ամենինչնել համարում եմ կարեվոր:
  • Կարո՞ղ ես թվարկել 5 բան, որ քեզ դպրոցից հետ տանում ես։
  • 3-րդ դասարնցիներին ներկայացրեք, թե ինչ է իրենց սպասում 4-5-րդ դասարաններում, ի՞նչ խորհուրդ կփոխանցեք նրանց:
    3-րդ դասարնցիներին սպասվում է 4-5-րդ դասարաններում,ավելի է դժվարանալու և դաստուները ավելի ու ավելի խստ են լինելու, դդրահամար շատ լավ սովորեք:
  • Հարավային դպրոցում քո տնկած ծառը, թուփը նկարիր, տեղադրիր ու գրիր `ե՞րբ ես տնկել, ո՞ւմ հետ, տեսակը․․․
  • Պատրաստիր 2-3 րոպեանոց տեսանյութ, որը պատմում է Հարավային դպրոցի միջավայրի մասին։
    https://youtu.be/widisrFxz4g
  • Ծնողներին խնդրիր, թող մի քանի նախադասությամբ խոսեն քո ուսումնական գործունեության մասին Հարավային դպրոցում:
  • Ես շատ գոհ եմ հարավային դպրոցից։ Իր ուսուցման մեթոդից անսովոր ինձ, բաից տեսնելով իմ երեխայիս գիտելիքները սերը դեպի դպրոց, ազատ խոսքը ու վստահ քայլերը, համոզվեցի, որ շատ ճիշ ենք ընտրել դպրոցը ու շնորհակալոլթյունս են հայտնուն հարավային դպրոցի ուսոլցչական ամբողջ անձնակազմին և տիար Բլեանին։
  • Հարավային դպրոցը լավագունա ամեն արումներով ՚

Արդյունքներ՝ 

Միջին դպրոց

  • Ի՞նչ գիտեք Միջին դպրոցի մասին:
    Ես գիտեմ Միջին դպրոցում, որ անցնելու եմ նոր առարկաներ:
  • Ցանկանո՞ւմ եք տեղափոխվել Միջին դպրոց:
    Այո
  • Թվարկեք Միջին դպրոցի ձեզ ծանոթ ուսուցիչներին:
    ընկեր Միքաել
    Արևիկ Ներսիսյան
    Ինչպիսի՞ն կցանկանայիք, որ լիներ Միջին դպրոցը:
    Ինձ դուր է գալիս Միջին դպրոցը ինչպիսին, որ կա:
  • Ուսումնական պլանի քննարկումներ, անհատական ուսումնական պլաններ

Արդյունքներ՝ 

Լեզվական կարողություններ և հմտություններ

1․ Քո սովորական մեկ օրը նկարագրիր առավոտից մինչև երեկո, ամեն ինչ հերթով գրիր․ աշխատիր ոչինչ բաց չթողնել, քեզ ամենաշատը օրվա ո՞ր պահն է դուր գալիս, ո՞ր գործերդ ես սիրով անում, որո՞նք՝ ուղղակի որպես պարտականություն, առօրյայիդ մեջ ի՞նչը կուզես փոխել, ինչո՞ւ․․․
Ես արթնանում եմ ժամը 8-ին, նախաճաշու եմ, և ժամը 9-ին գնում եմ դպրոց, որպեսզի դասերս անեմ: Դասերից հետո ես գալիս եմ տուն (գիմնաստիկա), կատարու եմ դասերս, խաղաում եմ քրոջս հետ, հեռուստացույց եմ նայում և գնում քնելու;

2․ Համացանցից ձեր սիրելի ֆուտբոլիստի, գրողի, երգչուհու, դերասանուհու մասին տեղեկություն գտեք և այդ տեղեկության համաձայն երևակայական հարցազրույց վարեք նրա հետ։
Հարցազրույցն անհրաժեշտ է ձայնագրել։
https://www.youtube.com/shorts/WnQVQKsA4f4?feature=share
https://youtu.be/5Ln3lM68zWs
3․ Տեքստի համար մտածել երկու ավարտ՝ տխուր և ծիծաղելի։

Ջ․ Ռոդարի

Ճանապարհորդ կատուն

Մի օր մի կատու նստեց գնացք, որը պատրաստվում էր մեկնել Հռոմից Բոլոնիա։ Իրականում, գնացքներում կատուներն այնքան էլ հազվադեպ չեն, թեև ամենից հաճախ նրանք նստում են զամբյուղներում կամ անցքերով արկղերի մեջ, որպեսզի չխեղդվեն: Պատահում է, որ գնացքներում երբեմն հանդիպում են  թափառական կատուներ, որոնք պարզապես պատահաբար ներս են գցվում մկների որոնման համար… Բայց այս կատուն իսկական ճանապարհորդ էր և ճանապարհորդում էր բոլորովին ինքնուրույն։ Նրա ուսին կախված էր սև փաստաբանի պայուսակ, բայց նա փաստաբան չէր, այլ կատու։ Քթին ուներ կարճատես հաշվապահի ակնոցներ, բայց հաշվապահ չէր և տեսողությունը գերազանց էր։ Նա, ինչպես հայտնի նկարիչները, շատ մոդայիկ վերարկու էր հագել և շատ մոդայիկ գլխարկ, բայց նա նկարիչ էլ չէր։

Տոմսավաճառը մոտենում է կատուին, որը հագած էր գեղեցիկ վերարկու և գեղեցիկ գլխարկ տեսավ որ դա էկատու է այլ ոչ թե մարդ։ Տոմսավաճառը կանչեց օգնականներին և նրանք մտցրեցին կատուին մի արկղի մեջ ո՞ր նախատեսված էր կատուների համար եվ կատուն մինչև ճանապարհի վերջ մնացել էր այդ արկղի մեջ։

մտնում է մի շուն որի մազերը դատավորի մազերին էի նման բայց նա դատավոր չէր, նրա շորերը նման էին հրշեջների շորերի բայց նա հրշեջ չէր։ Նա ինքնավստահ մտավ ո կատուն հարցրեց այդ շանը

-Իսկ դուք ի՞նչ եք

շուն նպատասխանեց թե ես ճամփոդեմ և նրանք հասկացան որ իրար լավ ընկերներ կլինեն և դրանից հետո նրանք սկսեցին իրար հետ ճամփորդել։

Anahit

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *