Posted in Մայրենի

Իմ սեբաստացի ընկերը

Ես շատ եմ սիրում իմ դպրոցը և ընկերներին։ Բոլոր սեբաստացիներ յուրօրինակ են, նրանցից մեկն էլ իմ սիրելին է դա Լիլիթ գրիգորյանն է նա շատ բարի հոգի ունի։ Ես շատ եմ սիրում իմ դպրոցը և ընկերներին։
Իրականում շատ դժվար է պատմել ընդամենը մեկ սեբաստացու մասին, քանի որ ես բոլորին շատ եմ սիրում: Իմ սիրելի սեբաստացին ուսուցչուհի է, ինձ դասավանդել է ընդամենը մեկ տարի, սակայն այդ կարճ ժամանակահատվածում ես հասցրեցի շատ սիրել նրան:Ես շատ սիրած սեբաստացի ունեմ դրա համար ես մի քանիսին կբնութագրեմ։ Իմ սիրելի սեբատացին բարի է, հոգատար, գեղեցիկ, բարձրահասակ, մազերը մուգ շականակագույն է, աչքերը սև գույնի։Իմ սիրելի սեբաստացին իմ ավագ ընկերն է։ Ես նրան անչափ շատ եմ սիրում, կարծում եմ նա ինձ նույնպես։ Նա ինձ շատ բան է սովորեցրել։ Նա ունի երկար մազեր , շագանակագույն ու գեղեցիկ աչքեր, բարի սիրտ և շատ գեղեցիկ ժպիտ։ Ես նրան շատ եմ սիրում,դե ինչ գուշակեցիք թե ով է նա։ Այո սա էլ է իմ սիրած սեբաստացին։ Այս սեբաստացուն է պետք է հասկանալ հիմա կնութագրեմ։ Նա շատ բարի է սիրում է կենդանիներին,նրա աչքերը շագանակագույն են,սիրում է խաղալ համակարգչային խաղեր, նրա ամենասիրելի առարկան դպրոցում ռուսերենն է, նա շատ է սիրում ինչ որ բան իր ձեռքում պատրաստել, սիրում է զրուցել, չի սիրում մարզվել, սիրում է օտար լեզուներ սովորել ու ուրիշներին սովորեցնել։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *