Posted in “Ելք” ստուգատես

“Ելք” ստուգատես

Բարև ձեզ ես Հարությունյան Արփին եմ ես սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի Կրթահամալիրի Հարավային դպրոցի 3.3 դասարանում։ Ես առավոտյան արթնանում եմ, լվացվում եմ, նաղաճաշում եմ և գնում եմ դպրոց։ Դպրոցից հետո գալիս եմ տուն, դասերս անում եմ և գնում եմ պարապունքների, պարապունքներից հետ մի քիչ հանգասանում եմ և գնում եմ ընկերուհիներիս հետ խաղալու, մի քիչ էլ վարում եմ հեծանիվ: Լվացվում եմ ու գալիս եմ տուն մի կտոր հաց եմ ուտում և պարկում եմ քնելու։

Նախագիծ-մարմնակրթություն
Եռամարտի ստուգատես. 3.3դասարան

Նախագիծ-Ես և շրջակա աշխարհ

«Իմ ծառը, ծաղիկը պարտեզում»

Ճամփորդություն- նախագիծ


Քանի՞ եռանկյուն կա պատկերում:

Подпись отсутствует

Պատկերը բաժանում ենք երեք մասի, ստանում ենք 3 հավասարակողմ եռանկյուններ, որոնք կազմված են 6 եռանկյուններից։ 3×6=18 եռանկյուն:

պատ․ 18 եռանկյուն

Թզուկները խնձորի այգի տնկեցին և այնտեղ խիստ կարգուկանոն են պահպանում։ 
Նրանց այգու ծառերի վրա,  յուրաքանչյուր շարքում (հորիզոնական, ուղղահայաց, անկյունագծով), աճում է 9-ական խնձոր։ Քանի՞ խնձոր է աճում յուրաքանչյուր ծառի վրա։

Անգետիկը, Վինի-Թուխը և Բուրատինոն միասին գնացին զբոսանքի և իրենց հետ վերցրեցին բանան, լոլիկ և նարինջ։ Ի՞նչ է վերցրել նրանցից յուրաքանչյուրը, եթե Անգետիկի վերցրածը կլոր չէ, իսկ Վինի-Թուխինը՝ կարմիր չէ։

Սիրելի փոքրիկ, գտիր լաբիրինթոսից դուրս գալու ամենակարճ ճանապարհը և հավաքիր ատամները մաքրելու համար անհրաժեշտ պարագաները.

F5129773-E968-4258-8B06-28E1F78D693C

12 ատամի խոզանակներից 3-ը տեղափոխիր այնպես, որ ստացվի 4 միանման քառակուսի.

D77AB805-8B11-48F9-AA35-B42C0695D98B

Միևնույն երկրաչափական պատկերներին համապատասխանում են նույն թվանշանները։ Գտեք այդ թվերը։

53B6E572-38AF-43AC-952D-A34025571AAE



1․ Ունենք ջրի ծորակ և երկու տարբեր տարողությամբ տարաներ`1լ, 3լ:
Հարց: Փորձեք ստանալ 1լ, 2լ, 3լ ջուր:

2․ Ունենք 1լ և 4 լ տարողությամբ երկու տարա: Ինչպե՞ս ստանանք` 1լ, 2լ, 3լ, 4լ ծավալով ջուր:

3․ Ունենք 3լ և 5 լ տարողությամբ երկու տարա: Ինչպե՞ս ստանանք` 1լ, 2լ, 3լ, 4լ, 5լ ջուր:

նախագիծ-Մեդիահմտություն

Ես կարողանում եմ աշխատել Word, Power point և Scratch Ծրագիրները


Նախագիծ-ընթերցանություն
«Ընթերցանություն» նախագիծ


Ես կարդացել եմ Հ.Ք Անդերսենի հեքիաթները նրանք են ՝ ՛՛Հրահանը՛՛ ՛՛Արքայատուստրը սիսեռահատիկի վրա՛՛ ՛՛Փոքրիկ Իդայի ծաղիկները՛՛ ՛՛Ջրահարսը՛՛ ՛՛Ձյունե թագուհին՛՛
՛՛Եղևնին՛՛ ՛՛Հինգ մեկ պատիճից՛՛ ՛՛Դմբո Հանսը՛՛ ՛՛Մանկական շաղակրատանք՛՛ ՛՛Թիթեռնիկը՛՛ ՛՛ Խխունջն ու վարդի թուփը՛՛ ՛՛Արծաթե դրամը՛՛: ես կպատմեմ ինձ դուր եկած հեքիաթը ՛՛Եղևնին՛՛


Մի անտառում եղևնիներ էին աճում, ամեն տարի մի մեծացած եղևնի էին ընտրում և տանում իրենց տուն, որպես տոնածառ և մի օր մի սքանչելի եղևնի աճեց: Ամեն տարի նա տեսնում էր, թե ոնց են ծառերին կտրում և տանում իրենց տուն:Երբ եղևնին փոքր էր, նրա շուրջը երեխաները երգում էին,պարում էին, բայց եղևնիին դա դուր չէր գալիս, նա ուզում էր տոնածառ լիներ: Եկավ մի օր, եղևնին մեծացավ և նրան կտրեցին ամանորի համար, իսկ երբ եղևնուն կտրում էին, նա ցավ էր զգում: Նրան տարան տուն և անմիջապես սկսեցին զարդարել, իսկ հաջորդ օրը, երբ ամանորը ավարտվեց, եղևնու զարդարանքները հանեցին և եղևնուն գցեցին խորդանոցը, որտեղ շատ միչատներ կայն և մկներ: Եղևնին այդ ժամանակ հիշում էր իր մանկությունը, երեխաներին, մաքուր օդը, գեղեցիկ անտառը և նորից երազում էր այդ օրերի մասին: Նա ասում էր, թե ինչու՞ ես չէի ուրախանում, քանի դեռ ժամանակ կար, իսկ հիմա ամեն ինչ անցավ։ Եղևնու ճյուղերը սկսեցին կտրել և գցել վառարանը:


Ռուսերեն-նախագիծ

Մայրենի-նախագիծ
Թումանյանական օրեր
Գովք մայրիկներին

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *