Posted in Բնագիտություն

Բնագիտություն երրորդ շրջանի ամփոփում

Այսօր ես կներկայացնեմ ուսումնական երրորդ շրջանի ամփոփում բնագիտություն առարկայից։Մենք, ընկեր Աննայի հետ շատ բաներ ենք անցելւ։ Ընկեր Աննան մեզ տալիս էր հետաքրքիր թեմաներ, որը մենք սովորում էինք պատմել և դասի ժամանակ պատմում էինք։
Օրինակ՝Բնություն Հրաբուխ Բնագիտություն Բնագիտություն երկրի ներքին կառուցվածքը․ քարոլորտ
Հրաբուխ Սառցադաշտեր Ճահիճներ և այլն։
Իմ ամենասիրելի նյութերը գրեթե բոլորն են, բայց փորձեմ ներկայացնեմ ամենա-ամենասիրելիները։ Եվ նշեմ, որ ես մասնակցել եմ բնագիտության ամենամսյա ֆլեշմոբերին։ Եվ արել եմ շատ փորձեր։
Օօրիակ՝ հրաբխի ստացում Բնագիտական փորձեր և այլն։
և Շատ բան եմ իմացել կենթանինների մասին։ Աայս ամենինչի շնորաոկալ եմ Աննա Թամրազյանին։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *